Office Assistant - Firma Utilaje Horeca

Anunt actualizat: 2024-11-26T10:32:07+02:00

Descriere anunt

pentru biroul de vanzari. Engleza nivel conversational, bune cunostinte operare PC. Program de L-V 8:30-17, S 9-13. Detalii telefonic, Cerinte: limba engleza nivel conversational,

operare calculator: Excel, Word, Outlook, personalitate flexibila si usor adaptabila. Seriozitate, punctualitate, responsabilitate. Prestanta, amabilitate si profesionalism in relatiile cu colegii, clientii si partenerii. Capacitate organizatorica si de gestionare a propriului timp in lucrul individual sau de echipa. Rezistenta la rutina, putere de concentrare sporita. Atentie la detalii.

Decrierea jobului:

Intocmire AWB-uri

Preluarea si directionarea apelurilor telefonice in romana si engleza

Asigurarea transmiterii documentelor prin email, posta, fax,

Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din organizatie

Intocmire documente adiacente vanzarilor la cerere

Realizarea traducerilor de carti tehnice

Completare fise de reparatie, devize si preluare apeluri service clienti

Alte activitati de secretariat cf cerintelor manageriale

Specificatii

Limba
Romana
Disponibilitate
Local
Domeniu
Administrativ
Tip
Full time
Nivel
Necalificat
Sofer
Fara carnet
Experienta
Intermediar ( 2-5 ani )
Mobilitate
Locatie stabila