Office Assistant - Firma Utilaje Horeca
pentru biroul de vanzari. Engleza nivel conversational, bune cunostinte operare PC. Program de L-V 8:30-17, S 9-13. Detalii telefonic, Cerinte: limba engleza nivel conversational, operare calculator: Excel, Word, Outlook, personalitate flexibila si usor adaptabila. Seriozitate, punctualitate, responsabilitate. Prestanta, amabilitate si profesionalism in relatiile cu colegii, clientii si partenerii. Capacitate organizatorica si de gestionare a propriului timp in lucrul individual sau de echipa. Rezistenta la rutina, putere de concentrare sporita. Atentie la detalii. Decrierea jobului: Intocmire AWB-uri Preluarea si directionarea apelurilor telefonice in romana si engleza Asigurarea transmiterii documentelor prin email, posta, fax, Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din organizatie Intocmire documente adiacente vanzarilor la cerere Realizarea traducerilor de carti tehnice Completare fise de reparatie, devize si preluare apeluri service clienti Alte activitati de secretariat cf cerintelor manageriale
https://www.xos.ro/locuri-de-munca/in-romania/office-assistant-firma-utilaje-horeca
https://www.xos.ro/@@site-logo/logo.png