Politica de confidentialitate
Declarație de Confidențialitate
Vă respectăm confidențialitatea și ne angajăm să vă protejăm datele personale. Această declarație de confidențialitate vă va informa despre modul în care vă gestionăm datele personale, drepturile dvs de confidențialitate și modul în care vă protejează legea. Citiți cu atenție această declarație de confidențialitate înainte de a utiliza Serviciile noastre.
În această declarație de confidențialitate:
Servicii înseamnă orice produse, servicii, conținut, caracteristici, tehnologii sau funcții și toate paginile de internet, aplicațiile și serviciile corespunzătoare pe care vi le oferim.
Platformă înseamnă paginile de internet, aplicațiile mobile, paginile de internet mobile sau alte proprietăți online prin care ne oferim Serviciile.
1. Cine suntem?
X Online Services SRL este un operator de date cu sediul social la adresa Aleea ICHV nr.208A Stefanesti, jud. Arges, responsabil de datele dvs personale. X Online Services SRL este compania care vă livrează serviciile în concordanță cu Termenii și Condițiile de utilizare.
X Online Services S.R.L., persoană juridică română cu sediul în Stefanesti, judetul Arges, Aleea ICHV nr. 208A, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J03/152/2019, CUI 40412418.
Detaliile noastre de contact se găsesc în secțiunea 13.
2. Ce date colectăm despre dumneavoastră?
2.1 Date furnizate prin interacțiuni directe
Înregistrarea și alte informații despre cont
Când vă înregistrați pentru a utiliza Serviciile noastre, putem colecta următoarele informații despre dvs:
- dacă vă înregistrați folosind contul Google: prenume, nume și adresa de email;
- dacă vă înregistrați folosind contul Facebook: prenume și nume, așa cum apar în contul dvs. de Facebook și ID-ul dvs de Facebook. În situația în care ați oferit permisiunea către Facebook prin intermediul opțiunii de confidențialitate din cadrul aplicației lor (care apare înainte de a vă putea înregistra în platforma noastră), putem colecta și informații despre sex, vârsta sau email în funcție de permisiunile oferite de dvs;
- dacă vă înregistrați folosind numărul de telefon mobil: vom colecta numărul dvs de telefon mobil.
În funcție de alegerile pe care le faceți în timpul autentificarii la Serviciile noastre sau în timpul procesului de angajare a Serviciilor noastre, puteți opta pentru următoarele date personale suplimentare:
- numele dvs;
- adresa de e-mail;
- numărul de telefon mobil.
În funcție de alegerile pe care le faceți pe parcursul autentificării pentru Serviciile noastre sau în cursul procesului de contractare a Serviciilor noastre, puteți opta să ne furnizați următoarele date suplimentare cu caracter personal:
- numele dvs.;
- date facturare firma;
- adresa de domiciliu;
- adresa sediu social;
- numărul de telefon mobil;
- CNP/CUI - necesar e-factura
- detaliile dvs. de plată, în cazul în care doriți să utilizați serviciile noastre plătite, astfel cum sunt definite acestea prin Termenii și Condițiile de Utilizare, care, în funcție de metoda de plată utilizată, includ
- detaliile cardului dvs. de credit si/sau de debit (numele titularului cardului, data expirării cardului, tipul de card de credit, primele și ultimele patru cifre ale numărului cardului dvs. de credit, și codul CVV / CVC, care este transmis către procesatorul de plăți și nu este stocat de către XOS);
- numărul de telefon mobil;
- adresa de email.
- date referitoare la studii, experiența profesională, competențe, fotografii, preferințe legate de locul de muncă dorit, precum și orice alte informații incluse în CV-ul dvs. sau prezentate în mod direct către angajatorii dvs. prin intermediul Serviciilor noastre, în momentul în care optați pentru furnizarea către noi a acestor date pentru a vă înscrie pentru unul dintre locurile de muncă publicate în cadrul secțiunii "Locuri de Muncă".
Comunicare prin funcția de chat de pe Platforma noastră
Când utilizați funcția de chat pentru a comunica cu alți utilizatori, colectăm informațiile pe care le alegeți să le oferiți altor utilizatori prin intermediul acestei funcții.
2.2 Date pe care le colectăm automat, atunci când folosiți Serviciile noastre
Când interacționați cu Platforma noastră sau folosiți Serviciile noastre, colectăm automat următoarele informații despre dvs:
Informații dispozitiv
- Colectăm informații specifice dispozitivului, cum ar fi versiunea sistemului de operare, identificatorii unici. De exemplu, numele rețelei mobile pe care o utilizați. Asociem identificatorii dispozitivului cu contul dvs.
Informații despre loc
- În funcție de autorizațiile dispozitivului dvs, dacă publicați un articol pe Platforma noastră, colectăm și procesăm automat informații despre locația dvs. actuală. Utilizăm tehnologii diverse pentru a determina locul, inclusiv adresa IP, GPS, punctele de acces Wi-Fi și turnurile mobile. Datele dvs de loc vă permit să vedeți articole de utilizator lângă dvs și vă ajută să postați articole din locul dvs.
Date despre Client și Autentificare
- Detaliile tehnice, inclusiv adresa Protocol Internet (IP) a dispozitivului, fusul orar și sistemul de operare. De asemenea, vă vom păstra informațiile de autentificare (date de înregistrare, data ultimei modificări a parolei, data ultimei autentificări reușite), tipul și versiunea browserului dvs.
Date de tip Clickstream
- Colectăm informații despre activitatea dvs pe Platforma noastră, care includ paginile de internet din care ați accesat Platforma noastră, data și ora fiecărei vizite, durata vizitei dvs și ordinea în care vizitați conținutul Platformei noastre.
Cookies
- Utilizăm cookies pentru a gestiona sesiunile utilizatorilor, pentru a stoca preferințele de selecție a limbilor și a vă oferi reclame relevante. "Cookies" sunt fișiere text mici transferate de un server web pe hard disk-ul dispozitivului dvs. Cookies pot fi utilizate pentru a colecta data și ora vizitei dvs, istoricul navigării, preferințele dvs. și numele dvs de utilizator. Puteți seta browserul să refuze toate sau unele cookies sau să vă avertizeze atunci când paginile de internet setează sau accesează cookies. Dacă dezactivați sau refuzați cookies, vă rugăm să rețineți că anumite părți ale Serviciilor/Platformelor noastre pot deveni inaccesibile sau pot să nu funcționează corect. Pentru mai multe informații despre cookies pe care le folosim, vă rugăm să consultați Politica utilizare Cookies.
2.3 Date de la terți sau surse disponibile public.
Primim date personale despre dvs de la diverși terți [și surse publice], după cum urmează:
- Anumite informații tehnice și de utilizare de la furnizori de analize, cum ar fi Google;
- Adresa IP, geolocația, istoric de navigare de la rețelele de publicitate cum ar fi Google, SATI.
3. Colectăm date de la copii?
Serviciile noastre nu sunt destinate copiilor sub 16 ani și nu colectăm cu bună știință date de la persoane sub 16 ani. Dacă constatăm că o persoană sub 16 ani ne-a furnizat date cu caracter personal, o vom șterge imediat.
4. Pentru ce folosim informațiile dvs personale?
Vom folosi datele dvs personale doar atunci când legea ne permite. Cel mai frecvent, vom folosi datele dvs personale în următoarele situații:
- În cazul în care trebuie să executăm contractul pe care suntem pe punctul de a-l încheia sau l-am încheiat cu dvs;
- Unde este necesar pentru interesele noastre legitime să îmbunătățim Serviciile noastre și să vă punem la dispoziție o Platformă sigură și securizată;
- Atunci când trebuie să respectăm o obligație legală sau de reglementare.
În anumite circumstanțe, este posibil să vă procesăm și datele personale cu consimțământul dvs. Dacă facem acest lucru, vă vom anunța scopul și categoria de date cu caracter personal care trebuie procesate în momentul în care cerem consimțământul dvs.
Mai jos descriem modul în care folosim datele dvs personale [și bazele juridice pe care ne bazăm în acest sens. De asemenea, am identificat care sunt interesele noastre legitime, unde este cazul].
4.1 Pentru acordarea accesului și furnizarea Serviciilor prin Platforma noastră
- Dacă vă conectați utilizând numărul de telefon mobil sau id-ul dvs de e-mail, vă vom folosi prenumele și numele, numărul de telefon mobil și/sau adresa de e-mail pentru a vă identifica ca utilizator și pentru a vă da acces la Platforma noastră.
- Dacă vă conectați utilizând contul dvs. Facebook, folosim numele dvs de familie și numele de familie din profilul dvs de pe Facebook și adresa de e-mail Facebook pentru a vă identifica ca utilizator pe platforma noastră și pentru a vă oferi acces la platforma noastră.
iii. datele de jurnal de mai sus sunt, de asemenea, utilizate de noi pentru livrarea Serviciilor noastre în conformitate cu Termenii noștri de Utilizare.
- Utilizăm adresa dvs de e-mail și numărul de telefon mobil (prin SMS) pentru a vă da sugestii și recomandări despre Serviciile noastre care ar putea fi de interes pentru dvs.
Noi prelucrăm informațiile de mai sus pentru o performanță adecvată a contractului nostru cu dvs. și pe baza interesului nostru legitim de a desfășura activități de marketing pentru a vă oferi Servicii care v-ar putea interesa.
4.2 Pentru îmbunătățirea experienței dvs pe Platformă
- Utilizăm datele de tip clickstream pentru:
- a vă oferi un conținut personalizat, cum ar fi să vă oferim rezultate de căutare mai relevante atunci când utilizați Serviciile noastre;
- a determina cât timp stați pe Platforma noastră și în ce mod navigați prin platforma noastră pentru a vă înțelege interesele și a îmbunătăți Serviciile noastre pe baza acestor date. De exemplu, vă putem oferi sugestii privind conținutul pe care îl puteți vizita pe baza conținutului pe care ați făcut clic;
- a monitoriza și raporta eficiența furnizării de campanii partenerilor noștri de afaceri și analiza internă a afacerilor;
- a împiedica afișarea de prea multe orice a acelerași reclame la același utilizator.
- Utilizăm datele dvs. de locație pentru următoarele scopuri:
- pentru a compila informații anonime și agregate despre caracteristicile și comportamentul utilizatorilor XOS, inclusiv în scopul analizei de afaceri, segmentării și dezvoltării profilurilor anonime;
- pentru a îmbunătăți performanța Serviciilor noastre și pentru a personaliza conținutul pe care îl direcționăm către dvs. De exemplu - cu ajutorul datelor de localizare afișăm anunțurile care se află în vecinătatea dvs pentru a vă îmbunătăți experiența de cumpărare.
iii. Cu ajutorul datelor dvs de înregistrare pe site, care includ emailul și numărul de telefon, determinăm diferitele dispozitive (precum calculatoare personale, telefoane mobile, tablete) prin intermediul cărora accesați platforma noastră. Acest lucru ne permite să asociem activitatea dvs pe platforma noastră pe diferite dispozitive și ne ajută să vă oferim o experiență adecvată indiferent de dispozitivul pe care îl utilizați.
Noi prelucrăm informațiile de mai sus pe baza interesului nostru legitim de a vă îmbunătăți experiența pe Platforma noastră și a îndeplini în mod adecvat contractul cu dumneavoastră.
4.3 Pentru a vă furniza o Platformă sigură și securizată
- Utilizăm numărul dvs de telefon mobil, datele din jurnale și identificatorii unici de dispozitiv pentru a administra și proteja Platforma noastră (inclusiv depanare, analiză de date, testare, prevenire fraudă, întreținere sistem, suport, raportare și găzduire de date).
- Analizăm comunicările făcute prin intermediul funcției noastre de chat pentru a preveni frauda și pentru a promova siguranța prin blocarea mesajelor spam sau a mesajelor abuzive care pot fi trimise de orice alt utilizator către dvs.
- Pentru a depista și rezolva erorile de sistem folosim Sentry. Vezi mai multe https://sentry.io/legal/dpa/3.0.0/
- Pentru a distribui paginile pe retelele de socializare folosim ShareThis. Vezi mai multe https://sharethis.com/privacy/
- Tot pentru a distribui paginile pe retelele de socializare folosim AddThis. Vezi mai multe https://www.oracle.com/legal/privacy/addthis-privacy-policy.html
- Folosim Matomo pentru a măsura traficul: Vezi mai multe https://matomo.org/guide/manage-matomo/privacy/
- Folosim Google Analytics pentru a măsura traficul. Vezi mai multe https://marketingplatform.google.com/about/analytics/terms/us/
- Folosim Facebook Pixel pentru a măsura campaniile noastre publicitare pe Facebook. Vezi mai multe https://www.facebook.com/business/m/privacy-and-data
- Folosim Netopia Payments pentru a procesa in siguranta platile dvs. https://netopia-payments.com/nota-de-informare-gdpr-platitori/
- Folosim Oblio pentru a emite si procesa in siguranta facturile dvs. https://www.privacyboard.co/subprocessors/oblio
- Folosim MailChimp pentru a trimite e-mail de tip newsletter https://mailchimp.com/legal/
- Folosim Newsman pentru a trimite e-mail de tip newsletter https://www.newsman.ro/confidentialitate
Noi prelucrăm informațiile de mai sus pentru o performanță adecvată a contractului nostru cu dvs, pentru a ne îmbunătăți serviciile și pe baza interesului nostru legitim de a preveni frauda.
5. Cum vă vom informa despre modificările din declarația noastră de confidențialitate?
Este posibil să modificăm din când în când această declarație de confidențialitate. Vom publica modificări pe această pagină și vă vom informa prin e-mail sau prin Platforma noastră. Dacă nu sunteți de acord cu modificările, vă puteți închide contul folosind Formularul de Contact.
6. Drepturile dvs.
În anumite circumstanțe, aveți drepturi în temeiul legilor privind protecția datelor în ceea ce privește datele dvs personale.
Dacă doriți să exercitați oricare dintre drepturile de mai jos, mergeți la setările contului/de confidențialitate sau contactați-ne folosind Formularul de Contact.
Dreptul de a solicita accesul la datele dvs personale (denumit în mod obișnuit "solicitarea de acces la persoana vizată"). Aceasta vă permite să primiți o copie a datelor personale pe care le deținem despre dvs și să verificați dacă o procesăm în mod legal.
Dreptul de a solicita corectarea oricăror date pe care le avem despre dvs. Acest lucru vă permite să aveți orice date incomplete sau inexacte pe care le deținem despre dvs corectate, deși este posibil să fie necesar să verificăm corectitudinea datelor noi pe care ni le furnizați.
Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor dvs personale. Aceasta vă permite să ne cereți să suspendăm procesarea datelor dvs. personale în următoarele scenarii: (a) dacă doriți să stabilim acuratețea datelor; (b) în cazul în care utilizăm datele ilegal; (c) în cazul în care aveți nevoie să păstrăm datele, chiar dacă nu mai avem nevoie de ele, deoarece aveți nevoie pentru a stabili, a exercita sau a apăra revendicări legale; sau (d) v-ați opus utilizării de către noi a datelor dvs., dar trebuie să verificăm dacă avem motive legale imperative de a le utiliza.
Dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs personale. Acest lucru vă permite să ne cereți să ștergem sau să eliminăm datele personale acolo unde nu există motive întemeiate să continuăm să le procesăm. De asemenea, aveți dreptul să ne cereți să ștergem sau să eliminăm datele dvs personale în cazul în care ați exercitat cu succes dreptul dvs de a obiecta asupra procesării (a se vedea mai jos), dacă am prelucrat informațiile dvs în mod ilegal sau dacă suntem obligați să ștergem datele dvs personale pentru a respecta legislația locală. Vă rugăm să rețineți că, în anumite scopuri, suntem obligați din punct de vedere legal să păstrăm datele dvs. Consultați secțiunea 10.
Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs personale în cazul în care vă bazați pe un interes legitim (sau pe al unui terț) și există ceva despre situația dvs particulară care vă face să doriți să obiectați asupra prelucrării pe acest motiv pe măsură ce simțiți că are impact asupra drepturilor și libertăților fundamentale. De asemenea, aveți dreptul să obiectați în cazul în care vă prelucram datele dvs personale în scopuri de marketing direct. În unele cazuri, putem demonstra că avem motive legitime convingătoare pentru a procesa informațiile dvs care depășesc drepturile și libertățile dumneavoastră.
Dreptul de a solicita transferul datelor dvs personale către dvs sau către un terț. Vă vom furniza dvs sau unui terț pe care l-ați ales, datele dvs personale într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit de mașină. Rețineți că acest drept se aplică numai informațiilor automate pentru care v-ați dat inițial consimțământul pentru a le utiliza sau în cazul în care am utilizat informațiile pentru a încheia un contract cu dvs.
Dreptul de a vă retrage în orice moment consimțământul privind prelucrarea datelor dvs personale. Acest lucru nu afectează legalitatea oricărei prelucrări pe care am efectuat-o deja pe baza consimțământului dat anterior.
Nu este necesară nicio taxă în mod obișnuit: nu va trebui să plătiți o taxă pentru accesarea datelor dvs personale (sau pentru exercitarea oricăruia din celelalte drepturi). Cu toate acestea, este posibil să percepem o taxă rezonabilă dacă solicitarea dvs este vădit neîntemeiată, repetată sau excesivă. În mod alternativ este posibil să refuzăm să respectăm solicitarea dvs în aceste circumstanțe.
Termen limită de răspuns: Încercăm să răspundem tuturor solicitărilor legitime în decurs de o lună. Ocazional, poate dura mai mult de o lună dacă solicitarea dvs este deosebit de complexă sau ați făcut mai multe solicitări. În acest caz, vă vom anunța și vă vom ține la curent.
În plus, aveți dreptul să faceți plângere în orice moment autorității responsabile de protecția datelor. Puteți găsi datele de contact in secțiunea 13.
Cu toate acestea, înainte de a face o plângere autorității pentru protecția datelor, apreciem ocazia de a ne ocupa noi în primul rând de problemele dvs. În acest sens, vă rugăm să contactați Ofițerul de Protecție a Datelor folosind Formularul de Contact.
7. Comunicare și Marketing
Vom comunica cu dvs prin e-mail, prin notificare de aplicație în legătură cu Serviciile/Platforma noastre pentru a vă confirma înregistrarea, pentru a vă informa în cazul în care înregistrarea anunțurilor este în direct/a expirat și pentru alte mesaje tranzacționale în legătură cu Serviciile noastre. Deoarece este imperativ ca noi să vă furnizăm astfel de mesaje tranzacționale, este posibil să nu puteți renunța la astfel de mesaje.
Cu toate acestea, puteți să ne cereți să nu mai trimitem comunicarea dvs de marketing în orice moment, accesând link-ul de dezactivare din e-mail sau prin modificarea setărilor de comunicare din contul dvs. În cazul în care aveți probleme în modificarea acestor setări, vă rugăm să ne contactați folosind Formularul de Contact.
Este posibil să primiți comunicări de marketing de la noi dacă:
- ați solicitat astfel de informații de la noi;
- utilizați Platforma sau serviciile noastre;
- ne-ați furnizat detaliile când ați intrat într-o competiție; sau
- v-ați înregistrat pentru o promoție.
8. Cu cine împărțim datele dvs?
Este posibil să împărtășim datele personale cu părțile prezentate mai jos, în scopurile stabilite în sectiunea 4 de mai sus.
Site-uri afiliate - Putem împărtăși datele dvs. cu alte site-uri afiliate XOS care sunt inregistrate în interiorul, cât și în afara SEE și ne ajută să furnizăm servicii de operare a afacerilor, cum ar fi îmbunătățiri ale produselor, asistență pentru clienți și mecanism de detectare a fraudei. Orice partajare a datelor cu caracter personal cu alte site-uri afiliate XOS inregistrate în afara Spațiului Economic European ("SEE") va fi întotdeauna supusă măsurilor de protecție descrise în secțiunea 9 sau unui acord de transfer de date care definește în mod clar obligațiile părților și asigură măsurile tehnice și de organizare pentru a vă proteja datele.
Furnizori de servicii terțe: Utilizăm furnizori de servicii terțe pentru a ne ajuta să furnizăm anumite aspecte ale Serviciilor noastre, de exemplu, echipamente de stocare în cloud. Furnizorii de servicii pot fi localizați în interiorul sau înafara zonei "SEE".
Furnizorilor de servicii terțe le solicităm să respecte securitatea datelor dvs personale și să le trateze în conformitate cu legea. Nu le permitem să utilizeze datele dvs personale în scopuri proprii și să le permită doar să vă proceseze datele personale în scopuri specificate și în conformitate cu instrucțiunile noastre.
Furnizori de publicitate și de analiză: Pentru a îmbunătăți serviciile noastre, uneori vom distribui informațiile dvs neidentificabile furnizorilor de analiză care ne ajută să analizăm modul în care oamenii utilizează Platforma/Serviciul nostru. Împărtășim informațiile dvs cu ei, în formă neidentificabilă pentru monitorizarea și raportarea eficacității livrării de campanii către partenerii noștri de afaceri și pentru analiza internă a companiilor. Pentru mai multe detalii despre agenții de publicitate și furnizorii de analize, consultați Politica noastră privind cookies.
Autoritățile de aplicare a legii, autoritățile de reglementare și altele: putem divulga datele dvs personale autorităților de aplicare a legii, autorităților de reglementare, organelor guvernamentale sau publice și altor părți interesate care respectă cerințele legale sau de reglementare.
Putem alege să vindem, să transferăm sau să fuzionăm părți din afacerea noastră sau din activele noastre. Alternativ, putem căuta să achiziționăm alte afaceri sau să fuzionăm cu ele. Dacă are loc o schimbare în compania noastră, atunci noii proprietari pot utiliza datele dvs personale în același mod ca cel descris în această declarație de confidențialitate.
Informații disponibile publicului: Când postați un articol pentru vânzare utilizând Serviciile noastre, puteți alege să faceți anumite informații personale vizibile altor utilizatori XOS. Acestea pot include numele, prenumele, adresa dvs de e-mail, locația dvs. și numărul de contact. Rețineți că toate informațiile pe care le furnizați altor utilizatori pot fi întotdeauna distribuite de aceștia altor persoane, prin urmare, vă rugăm să exersați discreția în acest sens.
9. Transferuri internaționale
De fiecare dată când vă transferăm datele dvs personale din SEE, asigurăm că se acordă un grad de protecție similar prin asigurarea implementării cel puțin a uneia dintre următoarele măsuri de protecție:
- Vom transfera datele personale numai în țări care au fost considerate că oferă un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal de către Comisia Europeană. Pentru detalii suplimentare, a se vedea European Commission: Adequacy of the protection of personal data in non-EU countries.
- În cazul în care folosim anumiți furnizori de servicii, este posibil să folosim contracte specifice aprobate de Comisia Europeană care oferă date personale cu aceeași protecție pe care o are în Europa. Pentru mai multe detalii, a se vedea European Commission: Model contracts for the transfer of personal data to third countries.
- În cazul în care folosim furnizori de servicii cu sediul în SUA, le putem transfera date dacă fac parte din Protecția de confidențialitate care le cere să ofere o protecție similară datelor cu caracter personal împărtășite între Europa și SUA. Pentru mai multe detalii, consultați European Commission: EU-US Privacy Shield.
Puteți obține o copie a măsurilor de protecție relevante și implementate contactându-ne folosind Formularul de Contact.
10. Unde stocăm datele dvs. și pentru cât timp?
Datele pe care le colectăm despre dvs vor fi stocate și procesate atât în interiorul, cât și în afara SEE, în servere securizate, pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă pentru utilizatori. De exemplu - pentru construirea rapidă a paginilor de internet sau a aplicațiilor mobile.
Vom păstra datele dvs personale atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile pe care le-am colectat, inclusiv în scopul satisfacerii oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare.
Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru datele cu caracter personal, luăm în considerare valoarea, natura și sensibilitatea datelor personale, riscul potențial de vătămare cauzat de utilizarea neautorizată sau divulgarea datelor dvs personale, scopurile pentru care procesăm datele dvs personale și cerințele legale aplicabile.
În cazul în care aveți întrebări legate de perioada de păstrare a datelor dvs, vă rugăm să ne contactați folosind Formularul de Contact.
11. Măsuri tehnice și de organizare și securitatea prelucrării
Toate informațiile pe care le primim despre dvs sunt stocate pe servere securizate și am implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate și necesare pentru a vă proteja datele personale. XOS evaluează în permanență securitatea rețelei și gradul de adecvare al programului său intern de securitate a informațiilor, care este destinat:
(a) să vă ajute să vă asigurați datele împotriva pierderii, accesului sau divulgării accidentale sau ilegale;
(b) să identificați riscurile previzibile în mod rezonabil pentru securitatea XOS;
(c) să minimizați riscurile de securitate, inclusiv prin evaluarea riscurilor și prin testarea periodică.
În plus, asigurăm că toate datele de plată sunt criptate utilizând tehnologia SSL.
Rețineți că, în ciuda măsurilor pe care le-am implementat pentru a vă proteja datele, transferul de date prin Internet sau alte rețele deschise nu este niciodată complet sigur și există riscul ca datele dvs personale să fie accesate de terți neautorizați.
12. Referințe de pagini de internet ale terților
Platforma noastră poate conține trimiteri către pagini de internet sau aplicații ale terților. Dacă faceți clic pe unul dintre aceste referințe, rețineți că fiecare dintre ele va avea propria politică de confidențialitate. Nu controlăm aceste pagini de internet/aplicații și nu suntem responsabili pentru aceste politici. Când părăsiți Platforma noastră, vă încurajăm să citiți notificarea de confidențialitate a fiecărei pagini de internet pe care o vizitați.
13. Detalii de contact
Pentru orice informații suplimentare sau pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să verificați setările contului dvs sau să contactați Ofițerul nostru de Protecția Datelor folosind formularul de contact.
Dacă doriți sa ne contactați pentru a solicita informații cu privire la procesarea datelor dvs personale puteți să:
- Trimiteți o scrisoare la adresa noastra: X Online Services SRL, Aleea ICHV Nr.208A, Stefanesti, Jud. Arges.
14. Autoritatea pentru Protecția Datelor
Pentru problemele locale cu privire la protecția datelor, puteți contacta autoritatea locală reprezentată prin:
Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor
Președinte: D-na Ancuţa Gianina Opre
Adresă: B-dul Magheru 28-30, Sector 1, BUCUREŞTI
Website: http://www.dataprotection.ro/
Persoana de contact: D-na Ancuţa Gianina OPRE, Președinte al Autorității Naționale pentru Protecția Datelor
Persoana de contact alternativ: D-na Alina SAVOIU, Șef al Departamentului Juridic și de Comunicare